10 let činnosti ESC

(Praha, 2. června 2015) Více než 650 000 kontaktů se spotřebiteli zaznamenala síť Evropských spotřebitelských center během deseti let své existence. Jejích 30 poboček bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s podnikateli z jiných zemí EU, Norska a Islandu. Počet řešených stížností a žádostí o informace rok od roku roste, nejčastěji se týkají letecké dopravy a nákupů přes internet. Smírného mimosoudního řešení je dosaženo u více než dvou třetin případů.

Celá tisková zpráva (MS-Word 97):


Celá zpráva zde:

tz-coi-10-let-esc.docx (, 62,78 KB)

tz-ecc-net-travel-app-2.0.docx (, 369,87 KB)

esc-cr-fakta-o-10-letech-cinnosti-v-ramci-ecc-net.pdf (, 1,60 MB)

2017 © Česká obchodní inspekce, Všechna práva vyhrazena