(Praha, 24. únor 2012) Nelze pochybovat o tom, že internetové obchody jsou v současnosti nejperspektivnější oblastí uzavírání spotřebitelských smluv na národní i nadnárodní úrovni. I proto zřejmě láká toto zdánlivě anonymní prostředí řadu podnikavců, kteří se snaží těžit z malých zkušeností některých spotřebitelů s obchodováním přes internet, z jejich nízkého právního vědomí a přílišné důvěřivosti. „Jak vyplývá z naší celoroční kontrolní akce, využívají tito i další obchodníci k vlastnímu obohacení často klamavých obchodních praktik nebo porušují zákonné povinnosti jiným způsobem. Vloni ,navštívili‘ inspektoři ČOI přes tisíc internetových obchodů a bez zjištění prošla kontrolou pouze čtvrtina z nich,“ řekl Jan Štěpánek, ústřední ředitel ČOI.
Celá tisková zpráva ke stažení ve formátu MS-Word 97:
Celá zpráva zde:
0224-tz-internetovy-prodej-2011.doc (, 72,50 KB)