Pozor na nové předváděcí společnosti a jejich triky

(Praha, 6. prosinec 2013)  Doporučení stále opakovaná spotřebitelům, že nejlepší ochranou před nekalými obchodními praktikami nepoctivých prodejců je nechodit na jejich předváděcí akce, se u mnohých míjejí účinkem. Trvající zájem spotřebitelů zejména o slibované dárky nahrává vzniku dalších společností, které se chovají netransparentně a v honbě za ziskem hledají další způsoby, jak se vyhnout kontrole dozorových orgánů a dostat se k úsporám účastníků těchto akcí nebo je zadlužit. Svědčí o tom četné poznatky České obchodní inspekce, získané z podnětů přijatých od nespokojených spotřebitelů – účastníků těchto akcí – a také z kontrol provedených v posledních měsících.

Celá tisková zpráva ke stažení (MS-Word 97):


Celá zpráva zde:

131206-tz-nove-predvadeci-prodejni-akce.doc (, 46,00 KB)

2017 © Česká obchodní inspekce, Všechna práva vyhrazena