Práva cestujících v letecké dopravě

(Praha, 25. června 2013) Jak se má letecká společnost postarat o cestující, když je zrušený nebo zpožděný let, a jak vysokou náhradu škody lze požadovat, se dnes dovídali lidé na Letišti Václava Havla Praha. Zájem byl také o bezplatnou pomoc při řešení sporů s dopravci z jiných zemí EU, Norska či Islandu, kterou nabízejí právníci pořádající sítě Evropských spotřebitelských center (ESC). Rozsáhlá informační kampaň se v těchto dnech koná na více než 20 letištích v Evropě, včetně Vídně, Říma či Varšavy.

Celá tisková zpráva ke stažení (ve formátu MS-Word)


Celá zpráva zde:

130625-tz-prava-cestujicich-v-letecke-doprave.doc (, 130,50 KB)

2024 © Česká obchodní inspekce, Všechna práva vyhrazena

Omezení provozu

Z důvodu přerušení dodávky el. energie nebude k dispozici dne 28. 3. 2024 podatelna ČOI, ani možnost podávání návrhů na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v rámci našich on-line služeb. Doporučujeme proto spotřebitelům podávat podněty až po tomto uvedeném termínu. Děkujeme za pochopení.