Práva spotřebitelů v době nouzového stavu

(Praha, 18. březen 2020) Apelujeme na spotřebitele, aby v době nouzového stavu především mysleli na své zdraví a vyřizování záležitostí týkající se zboží či reklamací, které nejsou nezbytně nutné, raději zvážili. „Při výkonu práv v době nouzového stavu by k sobě účastníci smluvního vztahu měli přistupovat ohleduplně, s trpělivostí a přihlédnutím k mimořádné situaci, v níž se druhá strana může nacházet, např. v souvislosti s nuceným uzavřením provozu, nedostatkem zaměstnanců, kteří musí doma hlídat děti, jsou v karanténě apod.,“ říká ředitel České obchodní inspekce Mojmír Bezecný.


Celá zpráva zde:

2020-03-18-prava-v-dobe-nouzoveho-stavu (doc, 70,50 KB)

2017 © Česká obchodní inspekce, Všechna práva vyhrazena