Sezónní slevy vůbec nemusejí být slevami

(Praha, 19. prosinec 2012) Podzimní akce, předvánoční zvýhodnění cen, sezónní výprodej – prodejci lákají zákazníky na nejrůznější sezónní slevy. Česká obchodní inspekce monitoruje a kontroluje obchodníky nabízející slevy celoročně. A její inspektoři opakovaně zjišťují, že stále častěji je lákání kupujících na slevy spíše marketingový trik obchodníka než opravdová příležitost k výhodnému nákupu. Téměř 40 % z více než 400 kontrol skončilo ve 3. čtvrtletí 2012 se zjištěním, že prodávající porušil jednu či více z povinností stanovených příslušnými předpisy.

Celá tisková zpráva ke stažení ve formátu MS-Word 97:


Celá zpráva zde:

1219-tz-prodej-za-akcni-ceny.doc (, 49,00 KB)

2017 © Česká obchodní inspekce, Všechna práva vyhrazena