Podle českých soudů je lhůta stejná jako u reklamace spotřebního zboží. Prodávající musí vyřídit reklamaci včetně odstranění vady nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Do této lhůty vás musí o vyřízení taktéž informovat. Dohodnete-li se s prodávajícím na lhůtě delší, pak musí být reklamace vyřízena do konce prodloužené lhůty. I když nebude reálné vadu v této lhůtě odstranit, musí prodávající během ní vadu posoudit a minimálně navrhnout způsob jejího odstranění, který po dohodě s vámi může realizovat v prodloužené lhůtě.
Marné uplynutí zákonné či dohodou prodloužené lhůty vám může založit právo na přiměřenou slevu nebo na odstoupení od kupní smlouvy.
Prodávající vás o délce lhůty k vyřízení reklamace musí informovat.
Kde je to upraveno: § 13, § 19 odst. 3 a 4 a § 24 odst. 7 písm. m) a y) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele