g) Jaké jsou další povinnosti podnikatele?

Podnikatel vás musí již v okamžiku uzavření smlouvy o dílo informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění reklamace. V rámci tohoto sdělení také musíte být informováni, kde je možné reklamaci uplatnit. Reklamace může být uplatněna v jakékoliv provozovně podnikatele, kde to je s ohledem na nabízené služby možné. Při prodeji výrobků nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu (např. při podomním prodeji, prodeji na pracovišti spotřebitele) vám musí v písemné formě poskytnout název nebo jméno a adresu podnikatele, u něhož můžete uplatnit svou reklamaci.

Kde je to upraveno: § 13, § 19 odst. 1 a § 24 odst. 7 písm. m), w) a x) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele; § 1811 odst. 2 písm. f) a § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

 

2024 © Česká obchodní inspekce, Všechna práva vyhrazena