(Průběžná zpráva za 3. čtvrtletí 2013)
(Praha, 5. listopad 2013) Na kontrolách služeb poskytovaných cestovními kancelářemi a agenturami se ve 3. čtvrtletí podílely všechny inspektoráty, které kromě vlastních kontrol prověřovaly také podání spotřebitelů. „Počet zjištěných porušení se ve srovnání s 2. čtvrtletím snížil skoro o čtvrtinu, přesto však nemohou být spotřebitelé se službami některých cestovních kanceláří a agentur spokojeni. Zobecním-li poznatky našich inspektorů, v každé třetí z nich se setkali s porušováním svých práv. Nejčastěji pomocí nekalých obchodních praktik, neúplných informací o cenách nebo v souvislosti s reklamacemi. Proto spotřebitelům doporučuji, aby si dobře cestovní kanceláře vybírali, srovnávali nejen ceny jejich produktů, ale zejména informace o nich. Výběr jim mohou usnadnit také internetové diskuse o spokojenosti klientů se službami vybraného subjektu,“ řekl Vladimír Velčovský, ústřední ředitel ČOI.
Celá tisková zpráva ke stažení (MS-Word 97):
Celá zpráva zde:
131105-tz-cestovky-3q2013.doc (, 53,50 KB)